restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

luni, 22 decembrie 2014

Accident grav pe DN56 in ,,santurile mortii" !Lucrarea de mantuiala de la DN 56 Craiova-Calafat intra in vizorul institutiilor statului ? Zeci de accidente si zero raspundere ?

In seara zilei de 21 Decembrie in jurul orelor 20.30 la aproximativ 5 km de Podari in directia Calafat, a avut
loc inca un grav accident rutier cu urmari extrem de tragice, in el fiind implicate trei autoturisme .
In urma impactului pe langa victimele transportate de urgenta la Spitalul Judetean Craiova, autoturismele au fost grav avariate pana la stadiul de dauna totala , cauza principala a avariilor extrem de profunde fiind reprezentata de ,,santurile mortii " sapate fara niciun argument tehnic pe lateralele drumului Calafat-Craiova, care in unele portiuni ajung si la peste 1,5 m adancime fata de nivelul soselei, practic eliminand orice sansa de a evita in decor un autoturism care ar veni pe contrasens din diferite motive, ceata densa , oboseala la volan , infarct.
Majoritatea specialistilor in domeniul proiectarii, intrebati despre utilitatea acestor ,,santuri ale mortii" sapate la o asemenea adancime fata de nivelul soselei , au raspuns la unison ca ele se impun doar in zona versantilor acolo unde apa provenita din intemperii se scurge cu viteza si exista pericolul inundarii carosabilului.
In conditii de ses asemenea santuri sunt absolut inutile , exemplul cel mai elocvent fiind drumul Craiova-Pitesti si chiar Autostrada Soarelui si cea dintre Pitesti si Bucuresti unde nu exista asemenea canale colectoare.
Mai mult, aceste santuri betonate pe langa inutilitatea lor dovedita , au fost facute fara nicio panta de scurgere catre o zona colectoare de ape , dovada clara si de necontestat fiind in dreptul parcului foto-voltaic de la iesirea din padurea Radovan, acolo unde santurile sunt arhi-pline de apa , mai ceva decat canalele de irigatii de dinainte de '89.
Tot cu ochiul liber si fara niciun studiu de sute de mii de euro puteti observa ca pe segmentele unde nu exista aceste santuri foarte adanci , apa NU balteste langa carosabil, iar terenul este perfect uscat.
Aceste santuri betonate pot fi considerate pe buna dreptate ca adevarate capcane ale mortii , capcane construite cu premeditare .
Totul este strigator la cer in ceea ce priveste ,,lucrarea lu'peste prajit " de la DN 56 Craiova - Calafat !!!...se iau mici masuri de corectie doar cand se intampla incidente grave si sub asediul amenintarilor cu plangeri penale .
Este inadmisibil ca organele statului, fie politia sau Ministerul Transporturilor sa priveasca cu detasare ceea ce se intampla pe DN56 , pornind de la nesemnalizarea corespunzatoare ( in unele cazuri cu vopsea nereflectorizanta si diluata la maxim ) pana la lucrari care pun foarte grav in pericol viata conducatorilor auto si nu numai.
Au fost sute de masini care si-au rupt directia in craterele de pe acest drum zice-se national in timpul acestor lucrari interminabile, iar raspunsul firmelor care efectueaza lucrari pe DN 56 la sesizarile oamenilor pagubiti si amenzile politiei calafetene a fost ,, dati-ne in judecata " ... pai daca Romania ar fi o tara in care toata justitia ar functiona pe principii sanatoase si nu prin diferite imixtiuni si aranjamente ale unor derbedei care se cred deasupra tuturor , aceste firme intrau in faliment demult prin numarul exorbitant de despagubiri pe care ar fi trebuit sa-l acorde oamenilor pagubiti .
Nici nu ne putem gandi ce se va intampla pe DN56 cand va fi polei , fiindca in urma cu doua saptamani cand a fost prima repriza de polei au fost peste 16 masini avariate grav, cazute in ,,santurile mortii" .
Pe surse demne de incredere  am aflat ca aceasta lucrare de mantuiala va fi supusa analizei amanuntite a unor institutii ale statului indrituite cu eradicarea jafului din bani publici prin lucrari de doi lei facute parca numai cu scopul de a irita opinia publica prin calitatea execrabila si durata cu mult peste termenele de executie din proiectele aprobate si bugetate la diferitele ministere ale statului roman.


vineri, 12 decembrie 2014

Steaua-Dinamo Kiev 0-2 . Dulcea razbunare pentru marea hotie din meciul cu Universitatea Craiova !

Steaua, echipa care in campionatul intern este dusa in fruntea plutonului cu ajutorul arbitrilor de casa ,in meciurile internationale si-o fura la scor ,aproape de fiecare data.
Meciul cu Dinamo Kiev a demonstrat adevarata ,,valoare'' a stelutei care la Craiova in urma cu o saptamana a castigat miseleste dintr-un penalty inexistent dar inventat de catre arbitrul mascarici,Tudor.
Bravo Steaua...esti campioana lu' peste prajit, a Romaniei in niciun caz !

miercuri, 3 decembrie 2014

Florentin GUST-deputat PSD de Dolj face un apel disperat pentru alocarea de fonduri la autostrada Craiova-Pitesti in Proiectul legii Bugetului de stat pe anul 2015 .DECIZIE TRANSANTA in privinta votului la Bugetul pe 2015 .

http://static.oradestiri.ro/wp-content/uploads/2012/03/florentin-gust.jpg
Deputatul PSD Florentin Gust le cere, printr-o scrisoare deschisă, tututor parlamentarilor coaliției de guvernare din județele regiunii Oltenia să susțină, în cadrul dezbaterii legii bugetului de stat pentru anul 2015, alocarea de fonduri pentru autostrada Craiova - Pitești.
De asemenea, deputatul precizează că, dacă nu se vor găsi fonduri pentru această autostradă în 2015, votul său nu are cum să fie decât unul împotriva proiectului legii bugetului de stat.
Vă prezentăm mai jos textul scrisorii.
"Dragi colegi,
În următoarele zile, Guvernul va trimite către Parlament proiectul legii bugetului de stat pentru anul 2015.
Așa cum bine știm cu toții, în ultimele rânduri de alegeri, ca de altfel de fiecare dată, Oltenia a reprezentat regiunea cu cel mai mare suport electoral pentru PSD și pentru aliații săi.
Oltenii au avut încredere în PSD, în programul nostru politic și în capacitatea acestui Executiv de a oferi o creștere a nivelului de trai pentru cei din Dolj, Olt, Gorj, Mehedinți sau Vâlcea.
Din păcate, prea puține proiecte majore de infrastructură au vizat regiunea noastră. Visăm de ani buni la autostrăzi care să ne lege de Europa, dar Oltenia rămâne fără niciun kilometru construit.
În acest timp, vedem cum locuri de muncă dispar de la companii precum Ford, direct afectate de lipsa unei infrastructuri decente. Vedem cum județele noastre suferă de un șomaj peste medie, cum oamenii nu își pot găsi un loc de muncă plătit decent. Vedem cum oportunitățile lipsesc, iar sărăcia se adâncește.
Ca oameni politici, ca reprezentanți ai Olteniei, vă propun, în dezbaterea bugetului de stat din acest an, să acționăm pentru un proiect major de infrastructură din regiunea noastră.
Vă propun să susținem cu toții alocarea de fonduri guvernamentale pentru autostrada Craiova - Pitești. Vă propun să le arătăm oamenilor din județele noastre că acceptăm mizele mari și că ne batem pentru proiecte de infrastructură care pot schimba fața Olteniei.
Trebuie ca împreună să convingem Guvernul să țină cont atât de necesitățile de dezvoltare ale Olteniei, cât și de ponderea noastră politică.
În cazul în care Guvernul nu va înțelege să sprijine proiectul nostru, vă invit să nu votăm bugetul de stat pentru 2015.
În ceea ce mă privește, o spun foarte clar, încă de pe acum: fără fonduri alocate pentru autostrada Craiova - Pitești, eu nu voi vota legea bugetului.
Vă propun, dragi colegi, să ne unim eforturile și să ne batem împreună pentru un proiect esențial pentru Oltenia!"