DN56 Craiova-Calafat modernizat in ritm alert |
Profesionistul Adrian Lumezeanu este cunoscut in toate mediile din Dolj si nu numai, ca fiind un om extrem de serios si la locul lui, o fire blanda , dar si cu un simt managerial aproape de perfectiune , astfel perioadele sale de directorat din cadrul regionalei Craiova fiind caracterizate atat de angajatii DRDP Craiova cat si de mai marii Ministerului Transporturilor indiferent de coloratura politica de la varful institutiei,ca fiind cele mai bune din p.v. al investitiilor si al incasarilor .
Acest lucru spune foarte mult despre profilul directorului Lumezeanu, care in ultimele luni, desi lucrat la greu pe la spate pentru a fi demis , nu s-a lasat atras in capcana jocurilor ieftine a unor frustrati si si-a vazut cu maxima seriozitate de treburile functiei de director , grabind astfel printr-o implicare sustinuta , avansarea intr-un ritm alert a lucrarilor de modernizare a DN 56 Craiova-Calafat , drumul care face legatura cu celebrul Pod peste Dunare ,,New Europe" Vidin-Calafat .
Ca urmare, primul tronson modernizat din DN 56 Craiova – Calafat (47 km) va fi recepționat în această toamnă conform unor surse din CNADNR. Este vorba despre tronsonul Craiova – Galicea Mare, realizat de către Delta ACM, pentru care lucrările au fost prelungite până la 31 octombrie 2015. Nu același lucru se va întâmpla și cu tronsonul Galicea Mare – Calafat, unde lucrează compania grecească Mochlos care a lucrat si pe DN 56A Calafat - Severin. Cel puțin până la data menționată însă, grecii vor turna un prim covor asfaltic, de natură să acopere gropile din carosabil. În Master Planul General de Transport (MPGT) al României, transmis recent la Bruxelles, se numără și un drum Euro Trans Craiova – Calafat (83 km), pentru care ar fi nevoie de o finanțare de 41,5 milioane de euro. Drumul are însă ca țintă de implementare anul 2023.
Altă stradă la care se lucrează în prezent este o bretea (6,3 km) din Centura de Sud a Craiovei, care va lega DN 6 Craiova – Caracal de DN 65 Craiova – Pitești. Centura va fi inaugurată la 1 noiembrie 2015, informează aceleași surse din CNADNR. Proiectul în valoare de 12 milioane de euro este realizat în proporție de 95%, asfaltul fiind turnat la ambele capete. În prezent, se lucrează la un pasaj suprateran de 227 de metri peste calea ferată Craiova – Piatra Olt, care este realizat în proporție de 80%. La final, constructorul (SECOL SpA) va mai face unele finisaje la cele două sensuri giratorii care leagă centura de DN 6 și DN 65.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu