Desi am spus-o de nenumarate ori in articolele noastre si am
atras atentia periodic Primariei din Calafat ca la operatiunile de asfaltare fac totul dupa ureche, netinand cont de solul din oras care este nisipos, ei cu buna stiinta nu respecta nicio norma tehnica in vigoare ,practic isi bat joc de banul public turnand covoare asfaltice de proasta calitate sub care nu introduc acea plasa textila sau de azbest care sa ofere acel liant necesar mixturii, cu scopul de a nu a mai apare cratere dupa primele ploi.
Mai mult legea prevede clar ca la toate lucrările de investiţii, unde se toarnă covorul asfaltic eşti obligat ca la procedura de lucru să pui materiale textile dedesubt.
De mult timp s-a implementat si se lucrează cu o astfel de procedura în absolut toate statele europene şi nu numai.
Numai ca, la Calafat avem de a face cu un cuib de neprofesionisti care sunt la propriu batuti in cap si rudimentari in tot ceea ce fac .
Inginer DRDP Craiova pentru Adevarul de Calafat : ,,Cei de la Primarie ar trebui sa stie ca normal, asfaltul respectiv se toarnă în straturi, după care se pune acel material împotriva fisurilor, să nu apară în stratul de suprafaţă, după care se pune stratul de uzură. Dă o rezistenţă mult mai mare, nu permite infiltrarea apei în straturile interioare, chiar dacă apare o fisură sau o gaură în stratul superior este mult mai uşor sa o astupi şi nu mai apar acele cratere in care sa-ti rupi masina. Asa se lucreaza in toata tara iar cel mai aproape exemplu de dvs. este drumul national Craiova-Calafat(DN56) ".
PS: Zilele aceste se va asfalta strada A.I. CUZA ,portiunea cuprinsa intre Centru si Centura Calafatului , iar noi vom fi la fata locului pentru a observa daca Primaria Calafat respecta procedura legala ,punand acea plasa obligatorie sub covorul asfaltic .
Vom reveni cu fotografii !
Plasa sub asfalt-Procedura tehnica obligatorie conform legii |
Mai mult legea prevede clar ca la toate lucrările de investiţii, unde se toarnă covorul asfaltic eşti obligat ca la procedura de lucru să pui materiale textile dedesubt.
De mult timp s-a implementat si se lucrează cu o astfel de procedura în absolut toate statele europene şi nu numai.
Numai ca, la Calafat avem de a face cu un cuib de neprofesionisti care sunt la propriu batuti in cap si rudimentari in tot ceea ce fac .
Inginer DRDP Craiova pentru Adevarul de Calafat : ,,Cei de la Primarie ar trebui sa stie ca normal, asfaltul respectiv se toarnă în straturi, după care se pune acel material împotriva fisurilor, să nu apară în stratul de suprafaţă, după care se pune stratul de uzură. Dă o rezistenţă mult mai mare, nu permite infiltrarea apei în straturile interioare, chiar dacă apare o fisură sau o gaură în stratul superior este mult mai uşor sa o astupi şi nu mai apar acele cratere in care sa-ti rupi masina. Asa se lucreaza in toata tara iar cel mai aproape exemplu de dvs. este drumul national Craiova-Calafat(DN56) ".
PS: Zilele aceste se va asfalta strada A.I. CUZA ,portiunea cuprinsa intre Centru si Centura Calafatului , iar noi vom fi la fata locului pentru a observa daca Primaria Calafat respecta procedura legala ,punand acea plasa obligatorie sub covorul asfaltic .
Vom reveni cu fotografii !
ha ha si mai trec si prin fata politiei cu asfaltarea .
RăspundețiȘtergereo fi cineva care sa-i traga de urechi sau se complac cu totii ?
Mai conteaza cum se asfalteaza,important ca se misca ceva!!! La noi calitatea nu conteaza ci cantitatea iar faptul ca n-am avut apa ,am si uitat! Si uite asa, se mai bifeaza inca un mandat la anu'...:(((
RăspundețiȘtergereAr trebui asfaltat si bulevardul H.C.C tot, de sus de la cimitir pana jos de tot , apoi frumos si placut ar mai fi de asfaltat tot bulevardul Tudor Vladimirescu de la Unitatea de Pompieri si pana in Centrul Civic, si strada 1907 de la sensul giratoriu pana jos la Fabrica de Paine. Se rup massinile in doua , macar asta sa o faca pe banii pe care ii ia colo la taxare sus la spital !!!
RăspundețiȘtergere