restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

vineri, 30 octombrie 2015

BREAKING NEWS: Proiectantul, constructorul si cei care au facut caietul de sarcini pentru ,,Canalele mortii " de pe Drumul National 56 Calafat-Craiova dati in judecata si obligati la despagubiri enorme si modificari semnificative ale ,,lucrarii"

DN 56 Calafat-Craiova,reabilitat din bani europeni, sau ceea ce ar fi trebuit sa fie inlocuit de o
DN56 Calafat-Craiova-,,canalele mortii"
autostrada mult asteptata si necesara  tinand cont de imensul trafic din punctul de trecere a frontierei de la celebrul pod Calafat-Vidin, se transforma pe zi ce trece in motiv de maxima groaza pentru toti soferii.

Motivul ?...,,canalelor mortii " cerute de niste impostori, proiectate de niste criminali si executate de niste inculti care vazand ce gropane ies in urma lor nu au luat nicio atitudine în sensul de a solicita unele modificări la proiectul initial .
,,Canalele mortii" - DN56 Calafat-Craiova
,,Canalele mortii" asa cum pe buna dreptate le-a denumit ziarul Adevarul de Calafat cu ceva timp in urma ,au marit nejustificat costul lucrarii de modernizare a DN56 Calafat-Craiova cu peste 27% , echivalentul a inca 1,5 metri de asfalt in plus pe latimea soselei, pe toata lungimea ei, conform estimarii unuia dintre inginerii din firmele de constructie intervievat de noi in aceasta problema de securitate a sigurantei in circulatie .
Aceste ,,canale ale mortii " cu certitudine au fost absolut ilegal inserate in proiectul de modernizare a DN56 Calafat-Craiova , ele nefiind necesare datorita faptului ca acest drum de-a lungul celor 80 de km  nu a fost niciodata inundat in toata istoria existentei sale si are risc de inundare zero chiar si in conditii meteo extreme.
Aceste canale se fac exclusiv in zonele de la baza versantilor, acolo unde exista riscul iminent ca apa deversata de pe versant sa inunde soseaua .
Practic, ne-am pricopsit cu un drum de munte la șes. 
In zonele de ses NU se fac astfel de canale, decat exclusiv in zone inundabile !
Va prezentam mai jos versiunea construirii acestor canale ,cu grad de probabilitate de peste 90% ,expusa de unul din specialistii care asista neputincios la acest atentat grav la siguranta circulatiei pe DN 56 :
,,Intradevar ceea ce vedeti dvs. si contestati , vad si eu si sunt la fel de revoltat mai ales ca soferii opresc masinile si ne injura in fiecare zi ca la usa cortului. Au ajuns sa se dea jos din masina in grup si sa ne apostrofeze pentru aceste canale care va spun cu toata raspunderea mea de specialist cu vechime de 14 ani in drumuri, ca nu erau necesare pe DN 56 in nicio zona . 
Lucrez aici de la inceput si credeti-ma ca numai eu stiu de aproximativ 28-30 de accidente cu avarii foarte grave ,raniti si chiar morti .
Intrebati-ma numai noi cu masinile noastre de lucru cate autoturisme am scos in iarna trecuta din aceste canale , nici nu le mai stiu numarul?!
Este ceva strigator la cer, dar toti tac malc si merg mai departe cu nesimtire si fara gram de responsabilitate pentru aceste monstruoase canale si ceea ce reprezinta ele pentru circulatie.
E genocid cu premeditare, acesta este cuvantul potrivit !
Va spun... greseala a plecat de la studiul de fezabilitate facut de niste incompetenti fiindca alt cuvant nu pot sa gasesc mai ales ca stiu ca o alta problema mai este reprezentata si de ronturile facute in sosea la Podari si Giubega, ceva de rasul curcilor daca nu ar fi de un asa risc major de accidente.
Parerea mea este ca pentru acest drum s-a luat tainul pentru umflarea costurilor iar firma care a facut studiul de fezabilitate cu cea de proiectare si cu cele de executie au fost mana in mana si s-au consultat de la inceput despre ce bravura avea sa iese pe DN 56.
Am inteles ca varianta acestor canale imense a venit de la constructor, cel care a achizitionat respectiva masina robot care sapa si cimenteaza aceste canale, pentru alte lucrari pe care le-a avut in zone cu deal si munte si ca nu si-ar fi recuperat nici macar pretul enorm dat pe aceasta unealta. 
Se pare ca au incercat sa o bage pe gat proiectantului si la acest proiect , care posibil pentru o ,,atentie" , a facut ceva ilegal si in defavoarea statului roman , incarcand lucrarea cu peste 27% mai mult la categoria costuri .
Se mai castiga inca 1,5 metri pe latime la DN 56 si astfel ar fi putut fi incadrat la ,,drum expres" , dar stiti si dvs. ca nu noi decidem, ci altii.
Deja se vorbeste in firma ca lucrarea va fi blocata la plata din cauza unor plangeri in justitie care ar fi fost facute din cauza acestor santuri , a nesemnalizarii corecte si a depasirii termenului de executie stabilit initial.
Vom vedea....oricum cred ca CNADNR nu va vrea sa receptioneze aceasta lucrare decat dupa ce se vor instala parapeti de protectie pe toata lungimea drumului , acestea sunt ultimele zvonuri .
Alte costuri, alte intarzieri, alte modificari ."
Din informatiile noastre de ultima ora, conducerea DRDP Craiova la urmatoarea revizuire a proiectului ,va cere expres proiectantului sa prinda montare de parapeti metalici pe toate sectoarele DN56 acolo unde ,,canalele mortii" au peste 70 cm, pentru a preintampina producerea de accidente grave, mai ales pe perioada iernii .
Va urma...


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu