Deși punctul de frontiera de la celebrul pod peste
Dunare Vidin-Calafat a lucrat la capacitate maxima in lunile noiembrie si decembrie pentru micșorarea timpilor de așteptare ,Drumul național 56 pe raza localitatilor Basarabi și Golenti s-a dovedit depășit de afluxul extraordinar de vehicule, provocând de câteva ori blocaje ale traficului.
Ne punem întrebarea pentru ce s-a plătit studiul de fezabilitate a DN56 Calafat-Craiova când nu a fost capabil sa prevadă faptul ca în apropiere de Vama Calafat , drumul în cele doua localități ,Basarabi și Golenti,va deveni neîncăpător în condițiile de trafic foarte mare pe podul Danube-Bridge Vidin-Calafat.
In schimb ,a prevăzut contrar tuturor legilor și normativelor în vigoare, șanțuri de până la 1,70 m adâncime pe toată lungimea lui,adevărate capcane care înspăimântă până și cel mai profesionist conducător auto.
Singura soluție viabila pentru a elimina definitiv acest incovenient atât pentru șoferi cât și pentru localnicii celor doua sate,o reprezintă construirea unei centuri ocolitoare a celor doua localitati care sa lege Vama Calafat de intersecția DN56 cu DN 56A.
Cu toate acestea,punctul de trecere a frontierei de la Podul Vidin-Calafat reprezintă cea mai optima alegere a șoferilor, pe partea de sud, sud-vest a României,deoarece timpii de așteptare sunt cei mai mici și în conformitate cu directivele UE.
Vama Calafat-Danube-Bridge,,New Europe" |
Ne punem întrebarea pentru ce s-a plătit studiul de fezabilitate a DN56 Calafat-Craiova când nu a fost capabil sa prevadă faptul ca în apropiere de Vama Calafat , drumul în cele doua localități ,Basarabi și Golenti,va deveni neîncăpător în condițiile de trafic foarte mare pe podul Danube-Bridge Vidin-Calafat.
In schimb ,a prevăzut contrar tuturor legilor și normativelor în vigoare, șanțuri de până la 1,70 m adâncime pe toată lungimea lui,adevărate capcane care înspăimântă până și cel mai profesionist conducător auto.
Singura soluție viabila pentru a elimina definitiv acest incovenient atât pentru șoferi cât și pentru localnicii celor doua sate,o reprezintă construirea unei centuri ocolitoare a celor doua localitati care sa lege Vama Calafat de intersecția DN56 cu DN 56A.
Cu toate acestea,punctul de trecere a frontierei de la Podul Vidin-Calafat reprezintă cea mai optima alegere a șoferilor, pe partea de sud, sud-vest a României,deoarece timpii de așteptare sunt cei mai mici și în conformitate cu directivele UE.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu