restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

vineri, 20 septembrie 2013

La multi ani, dle Prim-Ministru Victor PONTA !

Victor Ponta
Premierul României, Victor Ponta (41 de ani), îşi sărbătoreşte ziua de naştere.
Adevarul de Calafat îi urează “La mulţi ani, multa sanatate si putere de munca !”

"Cred că trădarea a durut întotdeauna la fel"
“Recent, m-am întors din Turcia, unde am fost în vizită oficială şi, astăzi, de ziua mea, sunt la birou. Sunt un om care încearcă să trăiască şi să se poarte normal. Evident, îmi lipsesc orele şi zilele petrecute alături de familie şi încerc în fiecare zi când merg la birou să fac cât mai multe lucruri bune.
În anul care s-a scurs din viaţa mea au fost mai multe momente importante şi cu realizări publice, dar întotdeauna cea mai mare fericire este legată de Irina şi de Andrei. De câte ori ei realizează un lucru de care sunt şi eu mândru, acela, în mod sigur, este momentul care mă încarcă pozitiv.
Dacă ar fi să pun o etichetă peste ceea ce se întâmplă acum în România, acolo ar sta scris o ţară dezbinată după 10 ani de ură şi de lupte şi o ţară care are foarte mare nevoie de normalitate, de construcţie şi de dialog. Cele mai mari dezamăgiri trăite de România în ultimii ani, în mod sigur faptul că legenda Meşterului Manole s-a aplicat fără greşeală în ultimii 20 de ani, de câte ori cineva s-a apucat să construiască ceva, a venit o noapte politică şi s-a distrus tot. Eu îmi doresc enorm de mult să arătăm că putem rupe această legendă sau acest blestem.
Da, cred în continuare în prietenie, am prieteni, este adevărat foarte puţini în politică, dar cred şi nici nu aş putea să trăiesc fără prieteni. Nu, nu îmi place nici trădarea, nici trădătorii şi înţeleg că în politică există şi această armă, însă nu pot să spun vreodată că am încurajat-o sau că am apreciat-o. Trădarea cred că a durut întotdeauna. Este adevărat că la maturitate pot să înţeleg mai mult sau mai bine zis să iert mai uşor. Când oamenii sunt puşi în situaţii dificile sunt mai tolerant decât eram când eram mai tânăr, dar evident că trădarea rămâne un lucru rău, indiferent de vârstă.
Îmi doresc ca eforturile pe care le fac şi eu şi cei din jurul meu să merite, să nu fie în zadar, să nu fiu şi eu un alt Meşter Manole care se trezeşte dimineaţa cu tot ce a construit distrus."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu