restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

sâmbătă, 1 martie 2014

Presedintele PSD Dolj, dep. Claudiu MANDA , despre viitoarea colaborare cu liberalii doljeni:

COMUNICAT DE PRESĂ
Prezent joi, 27 februarie 2014, la postul local Oltenia 3TV, la emisiunea Punct Ochit, preşedintele PSD Dolj, deputatul Claudiu Manda, a făcut câteva precizări în legătură cu relaţie pe care o va avea organizaţia judeţeană cu liberalii.
Liderul PSD Dolj a declarat că nu este un om conflictual, şi are ca prioritate asigurarea unui climat de stabilitatea în judeţul Dolj şi ducerea la îndeplinire a promisiunilor făcute oamenilor. „De când sunt preşedintele PSD Dolj niciodată nu m-am hazardat în declaraţii. Am lăsat lucrurile să se aşeze. Nu îmi place conflictul şi mă interesează că toate instituţiile să funcţioneze cât mai bine în judeţul Dolj. Îmi doresc foarte mult ca acest climat de stabilitate pe care îl avem acum să nu fie afectat. Avem o obligaţie faţă de cei care ne-au votat, dar în acelaşi timp îmi doresc că percepţia celor de la Bucureşti să fie una a unei organizaţii stabile, puternică, şi să vadă că suntem parteneri serioşi în relaţia cu domniile lor”, a spus preşedintele PSD Dolj, deputatul Claudiu Manda.
O decizie în legătură cu o viitoare colaborare sau nu cu PNL Dolj se va lua în Biroul Permanent Judeţean al PSD Dolj conform declaraţiei preşedintelui PSD Dolj, deputatul Claudiu Manda: „Cu privire la cum vor evolua relaţiile cu cei de la PNL, trebuie să vă spun că voi avea o întâlnire cu colegii din Biroul Permanent Judeţean al PSD Dolj şi vom analiza acest aspect. Cei de la PNL au denunţat Protocolul USL. Am văzut că organizaţiile judeţene au libertatea de a crea majorităţi cu cine doresc. După o discuţie cu colegii mei din Biroul Permanent Judeţean mă voi întâlni cu domnul Mihai Voicu, preşedintele PNL Dolj, şi vom trage nişte concluzii. Suntem deschişi la dialog pentru că am plecat împreună la un drum, sunt destul de multe lucruri pe care le-am construit împreună, avem obligaţii comune, candidaţi pe aceeaşi listă, majorităţi în consiliile locale. Trebuie să vedem ce vom facem cu ele. Le păstrăm sau facem altele? Suntem aliaţi la Filiaşi şi certaţi la Calafat? Sau putem fi aliaţi la Dolj şi certaţi în alt judeţ? Noi nu vrem să generăm o criză în judeţul Dolj. Dacă vorbim despre majoritatea la nivelul celor două instituţii, Consiliul Judeţean Dolj şi Consiliul Municipal Craiova, o aveam şi când exista USL şi nu am făcut nimic împotriva celor de la PNL. Trebuie să ne întâlnim şi să vedem dacă putem dezvolta o relaţie de colaborare”.

Birou presă PSD Dolj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu