restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

joi, 14 ianuarie 2016

Justitiarul Dan BORA intra in cursa electorala 2016 pentru castigarea Primariei Calafat .VEZI AICI comunicatul oficial :

Dan Bora-candidat Primaria Calafat-2016
,,Dupa o perioada de incertitudine, provocata de anumite evenimente, astazi m-am hotarat sa candidez pentru functia de primar al Calafatului.Nu imi voi schimba hotararea, indiferent de presiunile care se vor face asupra mea de la orice nivel.La fel ca multi dintre dumneavoastra, m-am saturat de promisiuni si proiecte nerealizate si nu suport ca impostura, minciuna si hotia sa predomine la o institutie precum este Primaria.Departe de mine gandul de a promite''gradinile suspendate ale Semiramidei din Babilon'', dar ii asigur pe toti ca tot ceea ce este omeneste posibil sa fac pentru acest oras voi face! Ma voi detasa de toate interesele politice si chiar cu riscul de a pierde, nu voi fi la discretia camatarilor si afaceristilor, care in schimbul unui ajutor, iti cer dupa aceea ''marea cu sarea'' .Si cum clientela politica este destul de numeroasa, indiferent de culoarea politica, voi incerca sa ma orientez doar spre acei oameni si organizatii care doresc cu adevarat binele acestui oras mult incercat.Probabil ca de aceea sunt indezirabil pentru''baietii smecheri'', insa, imi voi pastra verticalitatea si asa cum am facut-o si pana acum voi fi un adversar de temut pentru toti cei care s-au infruptat sau doresc sa se infrupte din banii cetatenilor.Cred ca am dovedit acest lucru prin opozitia pe care am facut-o si o voi face impotriva actualei administratii a Calafatului.Asa sa-mi ajute Dumnezeu!"
                                              
                                                                         prof. Dan BORA


PS. Redactia Adevarul de Calafat ii ureaza d-lui prof. Dan BORA, asemeni tuturor candidatilor intrati in cursa pana acum,parcurs incununat de succes, sanatate de fier si respect pentru cetateni, prin promisiuni realiste , pentru a caror realizare isi va depune tot efortul !



                                                                 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu