In seara zilei de 21 Decembrie in jurul orelor 20.30 la aproximativ 5 km de Podari in directia Calafat, a avut
loc inca un grav accident rutier cu urmari extrem de tragice, in el fiind implicate trei autoturisme .
In urma impactului pe langa victimele transportate de urgenta la Spitalul Judetean Craiova, autoturismele au fost grav avariate pana la stadiul de dauna totala , cauza principala a avariilor extrem de profunde fiind reprezentata de ,,santurile mortii " sapate fara niciun argument tehnic pe lateralele drumului Calafat-Craiova, care in unele portiuni ajung si la peste 1,5 m adancime fata de nivelul soselei, practic eliminand orice sansa de a evita in decor un autoturism care ar veni pe contrasens din diferite motive, ceata densa , oboseala la volan , infarct.
Majoritatea specialistilor in domeniul proiectarii, intrebati despre utilitatea acestor ,,santuri ale mortii" sapate la o asemenea adancime fata de nivelul soselei , au raspuns la unison ca ele se impun doar in zona versantilor acolo unde apa provenita din intemperii se scurge cu viteza si exista pericolul inundarii carosabilului.
In conditii de ses asemenea santuri sunt absolut inutile , exemplul cel mai elocvent fiind drumul Craiova-Pitesti si chiar Autostrada Soarelui si cea dintre Pitesti si Bucuresti unde nu exista asemenea canale colectoare.
Mai mult, aceste santuri betonate pe langa inutilitatea lor dovedita , au fost facute fara nicio panta de scurgere catre o zona colectoare de ape , dovada clara si de necontestat fiind in dreptul parcului foto-voltaic de la iesirea din padurea Radovan, acolo unde santurile sunt arhi-pline de apa , mai ceva decat canalele de irigatii de dinainte de '89.
Tot cu ochiul liber si fara niciun studiu de sute de mii de euro puteti observa ca pe segmentele unde nu exista aceste santuri foarte adanci , apa NU balteste langa carosabil, iar terenul este perfect uscat.
Aceste santuri betonate pot fi considerate pe buna dreptate ca adevarate capcane ale mortii , capcane construite cu premeditare .
Totul este strigator la cer in ceea ce priveste ,,lucrarea lu'peste prajit " de la DN 56 Craiova - Calafat !!!...se iau mici masuri de corectie doar cand se intampla incidente grave si sub asediul amenintarilor cu plangeri penale .
Este inadmisibil ca organele statului, fie politia sau Ministerul Transporturilor sa priveasca cu detasare ceea ce se intampla pe DN56 , pornind de la nesemnalizarea corespunzatoare ( in unele cazuri cu vopsea nereflectorizanta si diluata la maxim ) pana la lucrari care pun foarte grav in pericol viata conducatorilor auto si nu numai.
Au fost sute de masini care si-au rupt directia in craterele de pe acest drum zice-se national in timpul acestor lucrari interminabile, iar raspunsul firmelor care efectueaza lucrari pe DN 56 la sesizarile oamenilor pagubiti si amenzile politiei calafetene a fost ,, dati-ne in judecata " ... pai daca Romania ar fi o tara in care toata justitia ar functiona pe principii sanatoase si nu prin diferite imixtiuni si aranjamente ale unor derbedei care se cred deasupra tuturor , aceste firme intrau in faliment demult prin numarul exorbitant de despagubiri pe care ar fi trebuit sa-l acorde oamenilor pagubiti .
Nici nu ne putem gandi ce se va intampla pe DN56 cand va fi polei , fiindca in urma cu doua saptamani cand a fost prima repriza de polei au fost peste 16 masini avariate grav, cazute in ,,santurile mortii" .
Pe surse demne de incredere am aflat ca aceasta lucrare de mantuiala va fi supusa analizei amanuntite a unor institutii ale statului indrituite cu eradicarea jafului din bani publici prin lucrari de doi lei facute parca numai cu scopul de a irita opinia publica prin calitatea execrabila si durata cu mult peste termenele de executie din proiectele aprobate si bugetate la diferitele ministere ale statului roman.
loc inca un grav accident rutier cu urmari extrem de tragice, in el fiind implicate trei autoturisme .
In urma impactului pe langa victimele transportate de urgenta la Spitalul Judetean Craiova, autoturismele au fost grav avariate pana la stadiul de dauna totala , cauza principala a avariilor extrem de profunde fiind reprezentata de ,,santurile mortii " sapate fara niciun argument tehnic pe lateralele drumului Calafat-Craiova, care in unele portiuni ajung si la peste 1,5 m adancime fata de nivelul soselei, practic eliminand orice sansa de a evita in decor un autoturism care ar veni pe contrasens din diferite motive, ceata densa , oboseala la volan , infarct.
Majoritatea specialistilor in domeniul proiectarii, intrebati despre utilitatea acestor ,,santuri ale mortii" sapate la o asemenea adancime fata de nivelul soselei , au raspuns la unison ca ele se impun doar in zona versantilor acolo unde apa provenita din intemperii se scurge cu viteza si exista pericolul inundarii carosabilului.
In conditii de ses asemenea santuri sunt absolut inutile , exemplul cel mai elocvent fiind drumul Craiova-Pitesti si chiar Autostrada Soarelui si cea dintre Pitesti si Bucuresti unde nu exista asemenea canale colectoare.
Mai mult, aceste santuri betonate pe langa inutilitatea lor dovedita , au fost facute fara nicio panta de scurgere catre o zona colectoare de ape , dovada clara si de necontestat fiind in dreptul parcului foto-voltaic de la iesirea din padurea Radovan, acolo unde santurile sunt arhi-pline de apa , mai ceva decat canalele de irigatii de dinainte de '89.
Tot cu ochiul liber si fara niciun studiu de sute de mii de euro puteti observa ca pe segmentele unde nu exista aceste santuri foarte adanci , apa NU balteste langa carosabil, iar terenul este perfect uscat.
Aceste santuri betonate pot fi considerate pe buna dreptate ca adevarate capcane ale mortii , capcane construite cu premeditare .
Totul este strigator la cer in ceea ce priveste ,,lucrarea lu'peste prajit " de la DN 56 Craiova - Calafat !!!...se iau mici masuri de corectie doar cand se intampla incidente grave si sub asediul amenintarilor cu plangeri penale .
Este inadmisibil ca organele statului, fie politia sau Ministerul Transporturilor sa priveasca cu detasare ceea ce se intampla pe DN56 , pornind de la nesemnalizarea corespunzatoare ( in unele cazuri cu vopsea nereflectorizanta si diluata la maxim ) pana la lucrari care pun foarte grav in pericol viata conducatorilor auto si nu numai.
Au fost sute de masini care si-au rupt directia in craterele de pe acest drum zice-se national in timpul acestor lucrari interminabile, iar raspunsul firmelor care efectueaza lucrari pe DN 56 la sesizarile oamenilor pagubiti si amenzile politiei calafetene a fost ,, dati-ne in judecata " ... pai daca Romania ar fi o tara in care toata justitia ar functiona pe principii sanatoase si nu prin diferite imixtiuni si aranjamente ale unor derbedei care se cred deasupra tuturor , aceste firme intrau in faliment demult prin numarul exorbitant de despagubiri pe care ar fi trebuit sa-l acorde oamenilor pagubiti .
Nici nu ne putem gandi ce se va intampla pe DN56 cand va fi polei , fiindca in urma cu doua saptamani cand a fost prima repriza de polei au fost peste 16 masini avariate grav, cazute in ,,santurile mortii" .
Pe surse demne de incredere am aflat ca aceasta lucrare de mantuiala va fi supusa analizei amanuntite a unor institutii ale statului indrituite cu eradicarea jafului din bani publici prin lucrari de doi lei facute parca numai cu scopul de a irita opinia publica prin calitatea execrabila si durata cu mult peste termenele de executie din proiectele aprobate si bugetate la diferitele ministere ale statului roman.
se impune rezilierea lucrarii.
RăspundețiȘtergeremafiotii acestia au nenorocit mii de masini si sute de persoane cu spoiala pe care o fac.
era mai bine ca Ponta sa nu le fi suplimentat bugetul, fiindca omul avea informatii ca penalii isi bat joc de lucrare la modul grav.
sa ii ia la puricat cat mai curand institutiile de care vorbiti in articol