restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

joi, 7 aprilie 2016

Emil Popa: Văzând evenimentele care se desfăşoară, mi-am dat seama că nu pot sta deoparte

,,Nu am avut planuri pentru a candida la Primaria Calafat în primă fază, insă, văzând evenimentele petrecute in ultima perioada, mi-am dat seama că nu pot sta deoparte. Trebuie luate masuri urgente pentru redresarea Calafatului, iar in prezent, colectez problemele direct de la cetăţenii Mun. Calafat, urmând sa iau în calcul în primul rând propunerile acestora. În plus, am mai multe probleme importante care trebuie abordate cu responsabilitate, cât mai urgent cu putinţă.
Este vorba despre lucruri de bază, la care orice om ar trebui să aibă acces, Calafatul este deficitar în multe domenii. Noi nu îndeplinim condiţiile esenţiale pentru un trai decent. Ne trebuie investiţii, proiecte europene, un spital modern, pentru a ne putea dezvolta!
Voi începe identificarea şi atragerea posibililor investitori care să se stabilească aici. Vom incerca sa le acordam o serie de facilităţi fiscale şi facilităţi de ordin practic, cum ar fi scutiri de impozite şi taxe locale, stabilirea unor chirii mai  mici, asigurarea transportului personalului în zonă.
Dar, înainte de toate, avem nevoie de o administraţie eficientă şi competentă, cu oameni buni, care să conducă Mun. Calafat, nu să-l blocheze, prin corupţie, nepotism şi nepricepere!
Dacă vrem să construim un oras modern, înainte de toate trebuie respectate legile, foarte mulţi oameni din conducerea Calafatului si-au bătut joc de lege, în ultimii 8 de ani, iar acest lucru trebuie sa inceteze. Din mesajele care le-am primit până acum, constat că lumea s-a săturat de aceiaşi oameni care au condus administratia locala in ultimii ani.
Cel mai rău lucru care s-ar putea întâmpla pentru oraşul nostru ar fi ca acesta să încapă pe mâinile aceloraşi grupuri de interese care ne-au condus către situaţia dezastruoasă în care ne aflăm şi care acum ni se prezintă sub noi mesaje pompoase."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu