În după amiaza zilei de 19 iunie 2017 o
cisternă care se deplasa din direcția Calafat în direcția INT DN56A-DN 56 , a derapat în şanturile de 2 m adâncime , construite nerespectandu-se normativele tehnice specifice zonei de-a lungul drumului național
Calafat -Craiova, a cărui reabilitare a depășit cu mult termenul inițial de finalizare cât și celelalte termene convenite ulterior.
Incidentul grav s-a petrecut în imediata
apropiere a parcării aflată între satele Basarabi și Golenți, cisterna răsturnându-se în totalitate în șanț.
Din fericire șoferul profesionist a scăpat doar cu câteva contuzii și o sperietură de moarte .
Aceste șanțuri care nu aveau ce căuta la zonă de câmpie neinundabilă niciodată, așa cum este zona pe care este construit DN56, au la activ în decurs de 3 ani peste 73 de accidente soldate atât cu răniți grav cât și cu persoane decedate și pagube materiale incomensurabile.
Stimați cititori dacă ați mai întâlnit pe undeva prin străinătate sau prin țară astfel de capcane ale morții cu o asemenea adâncime vă rugăm să ne transmiteți fotografii, fiindcă din cercetările noastre reiese că sunt unice ca adâncime.
In Spania, căci acolo s-a inventat această mare cretinitate, statul și firmele constructoare, au fost date în judecată de asociațiile șoferilor cât și de firmele de transport și persoane fizice care conștientizează realul pericol al acestor șanțuri total inutile în zone neinundabile.
Contravaloarea șanțurilor construite pe DN 56 este echivalentul construirii a încă 2 metri de carosabil pe toată lungimea acestei șosele.
cisternă care se deplasa din direcția Calafat în direcția INT DN56A-DN 56 , a derapat în şanturile de 2 m adâncime , construite nerespectandu-se normativele tehnice specifice zonei de-a lungul drumului național
Calafat -Craiova, a cărui reabilitare a depășit cu mult termenul inițial de finalizare cât și celelalte termene convenite ulterior.
Incidentul grav s-a petrecut în imediata
apropiere a parcării aflată între satele Basarabi și Golenți, cisterna răsturnându-se în totalitate în șanț.
Din fericire șoferul profesionist a scăpat doar cu câteva contuzii și o sperietură de moarte .
Aceste șanțuri care nu aveau ce căuta la zonă de câmpie neinundabilă niciodată, așa cum este zona pe care este construit DN56, au la activ în decurs de 3 ani peste 73 de accidente soldate atât cu răniți grav cât și cu persoane decedate și pagube materiale incomensurabile.
Stimați cititori dacă ați mai întâlnit pe undeva prin străinătate sau prin țară astfel de capcane ale morții cu o asemenea adâncime vă rugăm să ne transmiteți fotografii, fiindcă din cercetările noastre reiese că sunt unice ca adâncime.
In Spania, căci acolo s-a inventat această mare cretinitate, statul și firmele constructoare, au fost date în judecată de asociațiile șoferilor cât și de firmele de transport și persoane fizice care conștientizează realul pericol al acestor șanțuri total inutile în zone neinundabile.
Contravaloarea șanțurilor construite pe DN 56 este echivalentul construirii a încă 2 metri de carosabil pe toată lungimea acestei șosele.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu