restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

luni, 22 iulie 2013

CS „U“ Craiova - Primul clip de mobilizare: Venim! Suntem milioane!

Suporterii nu aşteaptă definitivarea lotului sau primul joc oficial. Ei au început deja lupta. Utilizatorul a distribuit un prim clip cu mare impact mobilizator pentru „Ştiinţa care e numai una!“. Superb clip! Suporterul Ştiinţei a postat şi un comentariu pe gsp.ro: „La primul meci umplem stadionul!“. Ca întotdeauna, pe net, suporterii Ştiinţei câştigă orice meci dintr-un simplu click.
PENTRU VIZIONARE CLIP, CLICK AICI->
http://www.youtube.com/watch?v=PFcOzOuCkdM
eugen76pan

Despre autorul clipului
EUGEN PAN
Eugen este din Timişoara, dar munceşte şi trăieşte în Belgrad - Serbia.
Lucrează în domeniul IT.
A studiat la Facultatea de Arte Plastice Timişoara.
Eugen Pan ţine cu Universitatea de la 5 ani. Este jumătate sârb, după tată, care este din Craiova.

Mesaj pentru suporterii Ştiinţei: „DEMNITATE + ONOARE + CINSTE = ISTORIA MAMA! La primul meci umplem OBLEMENCO !Ieri am editat reîntoarcerea furiei alb-albastre!“

Eugen Pan (despre ieşirea din întuneric, sugestiv pentru ce a păţit Ştiinţa în ultimii ani) „Nu suport sa vad oamenii trişti, oameni depresivi, oamenii slabi, mereu m-am declarat o persoană veselă. În adolescenţă am avut şi eu momentele mele de tristeţe, unele mai intense, altele mai puţin, dar întotdeauna am ştiut să nu mă tem de ele şi să le înfrunt. (..) Întunericul nu face altceva decât să ne arate că există lumină!“

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu