Mini-segmentul asfaltat din Bulevardul de centura al Calafatului reprezinta un real pericol pentru soferi, atat
pe timp de vara dar mai ales iarna, cand conditiile de vizibilitate sunt reduse.
Mai precis, lucrarea de asfaltare a acestui segment din bulevardul de centura trebuia incheiata, asa cum spun normele rutiere, cu o semnalizare corespunzatoare atat prin indicatoare dar mai ales prin trasarea liniei de demarcatie intre cele doua benzi de mers.
,,Cu ajutorul marcajelor rutiere se realizeaza o folosire completa ori rationala a spatiului destinat circulatiei, asigurându-se, concomitent, si o crestere a fluentei dar mai ales a sigurantei traficului rutier. "
Marcajele trebuiau executate inca din toamna anului 2013 imediat dupa finalizarea lucrarii, de regula, din vopsele de culoare alba sau galbena (în cazul organizarii circulatiei în zona lucrarilor temporare cum ar fi trebuit sa fie aici conform unor promisiuni ferme ale autoritatilor), în care, tinand cont ca aceasta portiune de drum face parte din centura orasului intens tranzitata, trebuiau înglobate microbile reflectorizante, pentru o mai buna vizibilitate pe timp de noapte sau ceata.
Netrasarea acestor marcaje, poate duce la evenimente rutiere nedorite , lipsa lor reprezentand un real pericol atat pentru soferii care tranziteaza in mod frecvent acest bulevard dar mai ales pentru cei veniti din alte localitati care risca sa considere pe buna dreptate in conditii de ceata ca acea portiune asfaltata este pentru un singur sens de mers, asa cum era inainte de restrictionarea circulatiei pe celalalt sens al blvd. de centura al Calafatului.
De mentionat este faptul ca aparatele GPS indica faptul ca pe bulevardul de centura al Calafatului inca se mai circula pe doua sensuri cu cate doua benzi pe fiecare ,fapt ce demonstreaza ca restrictionarea s-a facut fara autorizatiile necesare ce se impun in astfel de cazuri.
pe timp de vara dar mai ales iarna, cand conditiile de vizibilitate sunt reduse.
Mai precis, lucrarea de asfaltare a acestui segment din bulevardul de centura trebuia incheiata, asa cum spun normele rutiere, cu o semnalizare corespunzatoare atat prin indicatoare dar mai ales prin trasarea liniei de demarcatie intre cele doua benzi de mers.
,,Cu ajutorul marcajelor rutiere se realizeaza o folosire completa ori rationala a spatiului destinat circulatiei, asigurându-se, concomitent, si o crestere a fluentei dar mai ales a sigurantei traficului rutier. "
Marcajele trebuiau executate inca din toamna anului 2013 imediat dupa finalizarea lucrarii, de regula, din vopsele de culoare alba sau galbena (în cazul organizarii circulatiei în zona lucrarilor temporare cum ar fi trebuit sa fie aici conform unor promisiuni ferme ale autoritatilor), în care, tinand cont ca aceasta portiune de drum face parte din centura orasului intens tranzitata, trebuiau înglobate microbile reflectorizante, pentru o mai buna vizibilitate pe timp de noapte sau ceata.
Netrasarea acestor marcaje, poate duce la evenimente rutiere nedorite , lipsa lor reprezentand un real pericol atat pentru soferii care tranziteaza in mod frecvent acest bulevard dar mai ales pentru cei veniti din alte localitati care risca sa considere pe buna dreptate in conditii de ceata ca acea portiune asfaltata este pentru un singur sens de mers, asa cum era inainte de restrictionarea circulatiei pe celalalt sens al blvd. de centura al Calafatului.
De mentionat este faptul ca aparatele GPS indica faptul ca pe bulevardul de centura al Calafatului inca se mai circula pe doua sensuri cu cate doua benzi pe fiecare ,fapt ce demonstreaza ca restrictionarea s-a facut fara autorizatiile necesare ce se impun in astfel de cazuri.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu