restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

joi, 5 septembrie 2013

Presedintele PSD Dolj, deputatul Claudiu Manda, spune DA eutanasierii câinilor fără stăpân !

Claudiu Manda-Presedinte PSD Dolj
Viceliderul grupului parlamentar PSD din Camera Deputaţilor, deputatul Claudiu Manda, este pregătit oricând să voteze o lege care să permită eutanasierea câinilor fără stăpân.
„Îmi pare foarte rău pentru ce s-a întâmplat cu Ionuţ, copilul de patru ani, care a fost sfâşiat de câini. Am şi eu un copil, de nouă ani, şi nici nu vreau să mă gândesc ce aş putea să fac dacă ar fi atacat de un câine şi ar păţi ceva. Pot să spun însă cu certitudine, că voi vota oricând o lege care să permită autorităţilor locale să eutanasieze câinii fără stăpân şi care să pedepsească proprietarii care nu au grijă de ei”, a declarat preşedintele PSD Dolj, deputatul Claudiu Manda. Liderul social-democrat a mai spus: „Eu unul îmi doresc să găsim cât mai rapid în Parlament o soluție în acest sens, pentru că astfel de tragedii nu sunt tolerabile”.  
sursa: micapi.ro

PS. Adevarul de Calafat sustine demersul elaborarii unei legi care sa prevada expres dreptul autoritatilor locale de eutanasiere a cainilor maidanezi .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu