restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

sâmbătă, 7 decembrie 2013

Lia Olguta Vasilescu garanteaza pentru constructia autostrazii Craiova-Pitesti incepand cu 2014.

Lia Olguta Vasilescu-Conferinta IPS
Oameni politici, miniştrii, primari şi parlamentari, s-au reunit ieri în aula Facultăţii de Drept din cadrul Universităţii din Craiova, pentru a participa la Conferinţa Regională „Cum funcţionează capitalismul de dependenţă? Probleme vs Oportunităţi pentru dezvoltarea economică şi socială în Oltenia”. Evenimentul a fost organizat de Institutul pentru Progres Social (IPS) cu sprijinul Friedrich Ebert Stiftung.

In speach-ul sau din cadrul Conferintei IPS, Lia Olguţa Vasilescu, primarul Craiovei, a făcut o trecere în revistă a realizărilor pe care le are privind dezvoltarea Băniei, de când a preluat conducerea Primăriei, precum şi despre proiectele de viitor. “Problemele în zona Olteniei sunt foarte mari. O să vorbesc despre Craiova, dar se pot extinde şi la celelalte localităţi. În momentul în care am venit la primărie am găsit şomaj, regii în stare de faliment, infrastructură defectuoasă, un management firav înainte, care s-a concentrat pe fântâni. A trebuit să ne dăm mâna, şi într-un an şi jumătate să rezolvăm probleme, ne-a ajutat şi guvernul prin plata arieratelor. Am reuşit să introducem reţea de canalizare şi apă, regiile şi-au plătit debitele, mai puţin una, am investit mult în infrastructură anul acesta, mai mult decât era prevăzut de vechea administraţie pentru patru ani. Ne-am permis, pentru că gradul de colectare a taxelor şi impozitelor a crescut până aproape de 100%,. Am investit şi în spitale, policlinica din Craioviţa este reabilitată complet, Spitalul de Copii este gata şi îl vom inaugura anul viitor, Maternitatea va fi inaugurată în această lună. Vreau ca până anul viitor toate unităţile spitaliceşti să fie reabilitate. Vom începe să investim în şcoli, este foarte greu pentru că proiectele se fac acum şi primesc bani peste patru ani. Este adevărat că proiecte existau, dar contează cine reuşeşte să aducă bani şi să le implementeze. Lucrurile se schimbă, mi-am propus să fac tot ce pot. Revenim la probleme, vrem să creăm locuri de muncă, s-au angajat 5.000 de craioveni anul acesta. Cel mai important lucru pentru noi este infrastructura, mă refer la centura sudului, care este aproape gata şi la autostrada Craiova – Piteşti care se va face fără nici un fel de probleme, anul viitor se va demara construcția. Este poate cea mai importantă problemă pentru noi”, a spus Lia Olguţa Vasilescu
Primarul Craiovei a amintit, de asemenea, şi despre construcţia stadionului, finalizarea canalizării, precum şi alte proiecte ce vor fi implementate anul viitor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu