Victor PONTA- Premierul PSD |
Conform deciziei, alocaţia va creşte în medie cu 30% de la 1 iulie, respectiv de la 60 lei la 80 lei pentru o familie cu doi copii, iar venitul minim garantat va fi majorat cu 8,5% de la 1 iulie şi cu 4,5%începând cu anul viitor, respectiv în medie de la 191 lei la 217 lei.
Numărul beneficiarilor pentru alocaţie va creşte de la 307.000 la 444.000 familii, iar cel al venitului minim garantat va urca de la 214.000 la 279.000 familii, din luna iulie, şi la 307.000 familii, din 2014.
Premierul Victor Ponta (PSD) a anunţat anterior că Guvernul va majora cuantumul ajutoarelor sociale, începând cu 1 iulie, pentru a compensa creşterea preţurilor la energie.
El a precizat că suma venitului minim garantat va creşte în medie cu 13%, în două tranşe, iar alocaţia de susţinere a familiei va fi majorată în medie cu 30%.
Ministrul delegat pentru Buget, Liviu Voinea, a declarat atunci agenţiei MEDIAFAX că venitul minim garantat va fi majorat în medie cu 8,5% din luna iulie şi cu 4,5% de la 1 ianuarie 2014, efortul bugetar pentru aplicarea acestei creşteri şi pentru majorarea alocaţiei de susţinere a familiei fiind estimată pentru al doilea semestru din 2013 la circa 200 milioane lei.
Alocaţia pentru susţinerea familiei va fi majorată într-o singur tranşă.
Suma necesară majorării ajutoarelor sociale va fi asigurată din taxarea producătorii de energie pentru veniturile suplimentare obţinute de aceştia în urma liberalizării preţurilor.
În luna februarie, Ministerul Muncii, Familiei a pus în dezbatere publică un proiect de ordonanţă de urgenţă prin care propune reglementarea măsurilor speciale destinate beneficiarilor de ajutor social şi de alocaţie pentru susţinerea familiei pentru acoperirea cheltuielilor suplimentare determinate de eliminarea tarifului social la energie electrică şi creşterea preţului la energie electrică şi gaze naturale.
Proiectul de act normativ propune instituirea ajutorului suplimentar pentru energie electrică şi gaze naturale pentru beneficiarii ajutorului social şi ai alocaţiei pentru susţinerea familiei, diferenţiat în funcţie de veniturile familiei/persoanei singure, respectiv 23 de lei pentru beneficiarii ajutorului social şi ai alocaţiei pentru susţinerea familiei care au venituri pe membru de familie de până la 200 lei şi 18 lei pentru beneficiarii alocaţiei pentru susţinerea familiei care au venituri pe membru de familie cuprinse între 201 şi 370 lei.
Conform unor estimări realizate de experţii Băncii Mondiale pe baza datelor existente la Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei şi a celor furnizate de Institutul Naţional de Statistică, creşterea cheltuielilor cu energia electrică pentru categoriile vulnerabile se situează între 14 lei şi 20 de lei, la care se adaugă o creştere medie de 3 lei a preţului la gazele naturale.
La Primaria CALAFAT ,Cloramina mai scumpă ca Arielul
RăspundețiȘtergereDe departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.
La Primaria CALAFAT ,Cloramina mai scumpă ca Arielul
RăspundețiȘtergereDe departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.
La Primaria CALAFAT ,Cloramina mai scumpă ca Arielul
RăspundețiȘtergereDe departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.
La Primaria CALAFAT ,Cloramina mai scumpă ca Arielul
RăspundețiȘtergereDe departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.
La Primaria CALAFAT ,Cloramina mai scumpă ca Arielul
RăspundețiȘtergereDe departe, cele mai interesante cheltuieli le-am descoperit în luna octombrie a anului 2010. În decurs de o săptămână, societatea comercială AGMEB MATERIALE SRL vinde Primăriei Calafat în valoare de peste două miliarde de lei. Astfel, în data de 17.10.2010, se emite factura cu numărul 127, în valoare totală de 70.990 lei (709 milioane lei vechi). Pe această factură sunt trecute sârmă de alamă (la preţul de 1.800.000 lei kilogramul fără tva- preţ real 320.000 lei) şi furtun incendiu. La trei zile distanţă, pe data de 20.10.2010, Primăria Calafat cumpără din nou, cu factura numărul 133 în valoare de 69.130 (aproximativ 700 de milioane lei vechi), de la aceeaşi societate comercială, clor pentru dezinfectat şi praf clor pentru dezinfecţie (acelaşi produs), la un milion de lei vechi kilogramul. Aici, la producători, am găsit mai multe preţuri, de la 30.000 lei kilogramul până la 250.000 de lei. Niciunde însă la 1.000.000 de lei (adică de cel puţin patru ori mai mult decât preţul real). Mai trec cinci zile, iar firma respectivă, SC AGMEB MATERIALE SRL iar vinde. Iar Primăria Calafat iar cumpără. Cam de aceeaşi valoare (la prima vedere fiecare factură este făcută în limita a 15.000 de euro fără tva-criteriu de încredinţare direct fără obligativitatea de a efectua licitaţie electronică). Aşadar, factura numărul 139 din 25.10.2010 este în valoare de 73.532 lei (alte 730 de milioane). De data asta nu mai e nici sârmă, nici cloramină ci europubele… sparte pe bucăţi. Adică cinci milioane roata, 18 milioane capacul, 18 milioane containerul şi alte cinci milioane balamaua. Credem că aici vorbim despre containerele zincate, care se vând, la producător, la un preţ de maxim 300 de euro, adică 12-13 milioane. Ţinând cont că Primăria Calafat a plătit 20 milioane numai pe roţile unei pubele, este evident că avem din nou de-a face cu o “cumpătată” cheltuire a banului public.
Nenea cloramina, poti sa postezi de 1000 de ori articolele cu akizitiile facute de marinel in primarie...nu vezi ca nimeni nu face nimik!...''prietenul'' nostru este protejat de un antivirus puternic cu licenta nelimitata....:-)
RăspundețiȘtergeres-o crezi tu baiete
RăspundețiȘtergere