restaurant tresor calafat

restaurant tresor calafat

mall ElectroputereParc-Craiova

mall ElectroputereParc-Craiova

sâmbătă, 3 august 2013

Gica Craioveanu : CS ,,U" e adevărata Craiova ! Mititelu are doar palmaresul din 1994 încoace .

Gica Craioveanu
Într-un interviu acordat lui Alin Fornade pentru „Ştiri de sport“, Gică Craioveanu vorbeşte despre proiectul
CS U Craiova, dar şi despre lipsa de credibilitate a lui Mititelu care atacă echipa susţinută de Primărie dintr-un sentiment comic de ciudă. El s-a apucat să încropească o echipă, pe care nu pare capabil s-o menţină în vreo competiţie, numai după ce a văzut că Olguţa a mişcat lucrurile din loc pentru ca oraşul să aibă din nou fotbal de înaltă competitivitate şi interes. Şi în plus, ultimul mare fotbalist al Craiovei, care a cucerit ultimele trofee pentru Universitatea, a spus-o pe şleau: CS U este echipa de până în 1994, iar Mititelu nu poate revendica decât palmaresul de atunci încoace, adică mai nimic.
VREA SĂ FIE ÎNSCRIS ŞI ADI MITITELU
„Adevărata Craiova e asta, CSU, cu ea am câștigat și eu un campionat și două cupe. Mititelu are palmaresul Craiovei doar din 1994 încoace. Eu vreau să mă implic, echipa și-a propus să promoveze din primul an. Sper să fie înscris și Adi Mititelu și lumea să decidă. Ai văzut că toți foștii mari fotbaliști susțin CSU Craiova“, a spus Gică în cadrul interviului.
ADI E PLIN DE DATORII
Dar de ce a anunţat Mititelu că face echipă numai după ce primăriţa Olguţa a pus noul proiect în mişcare? Craioveanu crede din disperare. Problema principală o constituie lipsa banilor, iar Dorel Stoica a înţeles până la urmă în ce s-a băgat. „S-a aruncat probabil din disperare, ca să mai știrbească din puterea noului club. Nu știu cum va menține echipa în competiție. Are o datorie de 7 milioane de euro la Pițurcă. Un fotbalist ca Dorel Stoica nu joacă pe 2.000 de euro pe lună. Trebuie plătit măcar cu 5.000 de euro fiindcă e un lider. Toată lumea cunoaște situația“, a declarat Gică Craioveanu.

INVESTITORII FAC BANI, NU GARGARĂ
■ Seriozitate şi organizare, nu circ şi diversiuni jalnice, non-stop, la „Breaking News“. „De proiect se ocupă oameni serioși, nu o să-i vezi pe la televizor. Vor vorbi antrenorul și jucătorii. La CSU se lucrează serios. S-a organizat un cantonament în Serbia, s-au disputat deja partide amicale“.
■ Mititelu i-a spus clar că nu are franc. „Eu am vorbit după cum știi cu Adrian și a fost foarte sincer cu mine. Mi-a spus că nu poate, că nu are bani. Nu exista nici un proiect. Nu am discutat concret de vreun contract“.
■ Ţicleanu face notă discordantă cu jucătorii Craiovei Maxima, pentru că i-a plăcut probabil când a fost demis prin sms (e adevărat, asta nu scrie în interviu!)
■ Craioveanu munceşte cu inima la CS U Craiova. „Voi fi un ambasador al Craiovei în țară și în străinătate. Voi veni în țară la sfârșitul lunii august la prezentarea echipei, voi veni o dată, de două ori pe lună în România. Voi fi imaginea clubului. Eu, dacă mă implic, pun suflet. Am idei, mă gândesc la pepinieră și la acțiuni de apropiere a suporterilor de jucători“.

LIDERII GALERIEI SUNT CU CS U CRAIOVA
■ Oamenii mici, penibili, au tendinţa să pronunţe cuvinte mari şi dure. Iată de exemplu ce zice Craioveanu, când adepţii lui Mititelu folosesc cuvântul „Trădare“: „Eu nu am trădat Craiova! Nu-mi place cuvântul trădare. Aș fi trădat Craiova dacă mergeam la Steaua. Asta e Craiova! Dacă Adi avea un proiect bun, aș fi mers cu el. Eu îmi doream să avem echipă, nu sunt implicat la Extensiv sau Gaz Metan Craiova, sunt la Universitatea. Nu am semnat vreo înțelegere cu Mititelu, nu am promis nimic. Nu consider că e trădare, e penibil“.
■ Adevăraţii lideri ai Galeriei Universităţii susţin CS U Craiova şi îl sprijină pe Gică. „Când am fost la Craiova m-am întâlnit cu mai mulți lideri de galerie. Mi-au spus «Gică, noi te vom ajuta mereu»”.

ULTIMELE TROFEE CU CS U CRAIOVA
■ 3 trofee a câștigat Craioveanu cu U Craiova: un titlu (1991) și două cupe (1991 și 1993) / 2 titluri de golgeter are în palmares Craioveanu cu U Craiova (1994 și 1995)

- See more at: http://www.micapi.ro/articole/sport/cs-u-e-adevarata-craiova-mititelu-are-doar-palmaresul-din-1994-incoace.html#sthash.BS42aFQE.dpuf

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu